Tuesday 20 September 2011

Era kegemilangan Anwar sebagai pemimpin agung pembangkang telah berakhir

Penasihat Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim seringkali dilihat sebagai politikus yang 'versatile' dan 'shrewd' yang bijak menangkis sebarang serangan politik yang ditujukan kepadanya.

Beliau juga mempunyai kemahiran untuk berhujah sehinggakan ramai yang percaya 'kemalaikatan' beliau sehingga sanggup berdiri dihadapan beliau untuk menerima sebarang serangan bagi melindungi beliau.

Pengorbanan ini dibuat BUKANNYA demi parti tetapi DEMI Datuk Seri ANWAR IBRAHIM.

Tetapi dari pengamatan Pemuda PBB Padungan, zaman kegemilangan Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam politik pembangkang sudah berakhir.

Hanya menunggu saat dan ketika untuk tiba dititik "full stop" sebagai tanda berakhirnya karier politik beliau.

Mungkin ahli-ahli Parti Keadilan Rakyat enggan menerima hakikat ini tetapi hakikatnya banyak tingkah-laku Datuk Seri Anwar Ibrahim yang memberi masalah kepada parti.

Antara dua kes yang masih lagi panas ketika ini ialah kes liwat membabitkan Mohd Saiful Bukhari Azlan dan kes video seks membabitkan pelacur Cina.

Datuk Seri Anwar Ibrahim mungkin berjaya dalam kes liwat tersebut tetapi ini tidak bermakna ramai orang Melayu percaya bahawa beliau tidak bersalah.

Sumpah laknat yang dibuat oleh Mohd Saiful Bukhari Azlan memain peranan yang teramat penting dalam minda orang Melayu.

Apa yang bakal diperkatakan oleh hakim dalam perbicaraan tidak penting tetapi apa yang bakal dilakukan oleh ALLAH kepada Mohd Saiful Bukhari Azlan TERAMATLAH PENTING.

Dari pengamatan kasar, setakat ini kelihatan Mohd Saiful Bukhari Azlan tidak (ataupun belum lagi) menerima penglaknatan dari ALLAH.

Menyentuh kes video seks pula, yang menjadi perbalahan ialah siapakah pelakon video seks tersebut kerana kesahihan video seks tersebut bukan lagi satu isu memandangkan rata-rata rakyat Malaysia menerima pakai perakuan dari seorang pakar dari Amerika Syarikat bahawa video seks tersebut adalah asli.

Dan baru-baru ini telah ada pihak yang memuat turun video yang berwarna untuk memperkuatkan dakwaan bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelakon dalam video seks yang dalam versi 'hitam putih' yang terdapat dalam internet sebelum ini.

Pemuda PBB Padungan berpendapat lebih ramai ahli-ahli Parti Keadilan Rakyat akan keluar dari parti sekiranya Datuk Seri Anwar Ibrahim gagal menangani isu video versi warna.

Sama-samalah kita tunggu dan lihat kesudahan kes liwat Mohd Saiful Bukhari Azlan dan kes video seks pelacur Cina.

Sekian. Terima kasih.

Ir. Haidel Heli
Ketua Pemuda PBB Padungan
-----------------

PAPA GOMO
TUESDAY, SEPTEMBER 20, 2011

Seperti yang Gomo janjikan semalam bahawa hari ini Gomo akan berikan kepada semua pembaca Video baru yang Gomo perolehi dari hasil bantuan rakan rakan pembaca yang telah mengirimkan emel kepada Gomo.

VIDEO PERTAMA

Video ini dapat memberi gambaran yang lebih jelas kepada para penyokong Anwar Ibrahim yang agak tak keruan dengan pendedahan Video Rakaman CCTV yang mana memaparkan kelibat Anwar Ibrahim bersama Dato Eskay sedang menaiki dan turun dari Lif.

Para penyokong Anwar Ibrahim beriya iya mempertikaikan mengenai Pakaian Gelap bertukar Cerah malah Portal milik pembangkang Malaysiakini juga tidak terkecuali dengan mengeluarkan kenyataan sembab mengenai warna pakaian dalam rakaman CCTV yang tersebar.

Apa yang ingin dibuktikan disini bahawa rakaman tersebut adalah tulen dan selari dengan rakaman Seks Anwar Ibrahim yang tersebar sebelum ini yang mana aksi Anwar Ibrahim melakukan hubungan Seks bersama Pelacur China.

VIDEO KEDUA

Gomo juga terima banyak emel dari pembaca yang berkongsi bermacam cerita mengenai pendedahan terbaru video rakaman CCTV berwarna diatas ini. Memang luar biasa bila semuanya jelas adalah Anwar Ibrahim.

Apa pun biarlah anda semua para pembaca menilai sendiri akan pendedahan dan bukti yang kami semua dedahkan dalam menyelamatkan Malaysia yang tercinta ini. Jika kami salah dan menfitnah Anwar Ibrahim maka kami lah yang akan menanggung akibatnya. Apa yang kami lakukan adalah demi rakyat Malaysia.

Kami Para Blogger Tidak Takut Dengan Dato Seri Anwar Ibrahim

Ops...lupa pulak, errr lu orang nak tengok Video Seks Anwar Ibrahim yang baru ke? Rileks beb, kami dah suruh Anwar berundur dari Politik dan Bertaubat. Kalau Anwar Brahim degil maka kita akan keluarkan....bila? Mungkin esok, minggu depan, Bulan depan......atau pun Malam ni..he he he

Psssttt..... Lawan tetap lawan, jangan harap Anwar Brahim berani nak saman kami

VIDEO KETIGA

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM



No comments:

Post a Comment